Fandom

Grand Theft Wiki

Grand Theft Auto: 1

25stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Grand Theft Auto (dále GTA) je první hra ze série GTA. Vydána na PlayStation v říjnu 1997, počítač říjen 1997, Game Boy Color 1999.

Hlavní hrdinové Editovat

Hráč má na výběr z těchto lidí: Bubba • Divine • Katie • Kivlov • Mikki • Travis • Troy • Ulrika Všichni mají úplně stejné vlastnosti, liší se tochu oblečením.

Města Editovat

V Liberty City jsou nejlehčí mise. Nejčastěji se zde kradou auta, v San Andreas se odpalují auta atd. a ve Vice City jsou přestřelky. Města jsou podle předlohy reálných měst. Liberty City - New York, San Andreas - San Francisco, Vice City - Miami.

Mise a zaměstnavatelé Editovat

Liberty City:

1.Gangsta Bang:

Pracujete pro Bubbyho.

2.Heist Almighty:

Pracujete pro Bubbyho.

San Andreas:

1.Mandarin Mayhem.

Pracujete pro Uncle Fu.

2.Tequila Slammer:

Pracujte pro El Burro.

Vice City:

1.Bent Cop Blues

Pracujete pro Samuel Deever

2.Rasta Blasta

Pracujete pro Bratry Marcusovi.

Zbraně Editovat

  • Pěst (fist)- S pěstí nemůžete zabít lidi, pouze je na pár vteřin omráčit
  • Pistol (gun)- Střílí pomalu, ale zabije člověka na 1 výstřel. Náboje jsou k nalezení ve všech městech. Pistol lze najít u policejních stanic, nemocnic, policistů a kriminálníků.
  • Kulomet (machine gun)- Rychlá rychlost střelby, ale má malý zásobník. Používá ho policie při hledanosti 4. Její výskyt je malý.
  • Raketomet (Rocket Launcher)- Zničí auto nebo zapálí budovu. Výskyt je vzácnější než u kulometu.
  • Plamenomet (flamethrover)- Zapálí auto nebo osobu či skupinu osob. Vyskytuje se ještě vzácněji než raketomet.

V síti Wikia

Náhodná Wiki