První mise (GTA SA)

25stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

In the Beginning... je první mise hry Grand Theft Auto: San Andreas, která ale svůj oficiální název nemá. Misi začíná důležitá animace, která představuje některé hlavní postavy a odstartuje hráčův příběh.

MiseEditovat

Mise začíná, když Carl Johnson opouští Liberty City z Francisova mezinárodního letiště a přijíždí do Los Santos v roce 1992 poté, co mu zavolal jeho bratr Sweet, že jejich matka Beverly, zemřela.

Po příjezdu do Los Santos si Carl zavolá taxíka, ale při příjezdu do rodní čtvrti ho z něj vytáhnou policisté C. R. A. S. H. Frank Tenpenny, Eddie Pulaski a Jimmy Hernandez. Ti ho zatknou za převážení peněz z drogových obchodů a také ho obviní z vraždy jejich mrtvého kolegy Ralpha Pendleburyho, který skonal deset minut předtím. Kvůli tomu bude muset těmto policistům v budoucnu pomáhat a oni ho za oplátku nechají volného. Pak ho nechají v zadní uličce v Jeffersonu, který je územím nepřátelského gangu Ballas.

Nedaleko naštěstí nachází BMX, které použije, aby se rychle dostal do svého domu v Grove Street.

Úkoly miseEditovat

Hráč musí pro úspěšné splnění mise:

  • Nasednout na kolo
  • Dostat se domů

Rychlý popisEditovat

  • Hráč se musí naučit základní ovládání a nasednout na kolo.
  • Hráč musí jet za značkou "CJ", která ho zavede k jeho starého domu na Grove Street.

Detailní popisEditovat

Seznámení s prostředímEditovat

Po představovací první scéně začíná CJ svou první misi. Začíná v jedné zadní uličce v Jeffersonu, na území nepřátelského gangu Ballas a má u sebe pouze 350 dolarů a žádné zbraně. Na začátku hlavnímu hrdinovi nehrozí žádné nebezpečí, takže hráč dostane radu, aby se seznámil s hlavním ovládáním hry a s radarem. Poté hra ukáže modrou značkou na nedaleko přistavené BMX, kterým má CJ odjet.

Jízda na koleEditovat

Hráč musí jet za značkou "CJ", kterou najde na radaru, a která se nachází jihovýchodně od počátečního místa. Mezitím mu hra v pravém horním rohu radí, jak se zachází s kolem.

Místo toho, aby hráč jel rovnou za svým cílem, může jet jinam, aby nasbíral několik vysoce vážených věcí. Na střeše nedalekého Jefferson Motelu najde MP5, zatímco pod mostem u svého domu může najít brnění a Micro SMG. Nedaleko se nachází také pistole a na Sweetově domě leží Tec-9.

Misi hráč dokončí tím, že vjede do Grove Street a vstoupí na červenou značku u domu, čímž začne misi Big Smoke.

V síti Wikia

Náhodná Wiki