Fandom

Grand Theft Wiki

Zip

25stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

CJ ZIP.jpg

CJ uvnitř prodejny se zipovským trikem

ZIP logo.gif

Logo společnosti Zip

Zip (v GTA: Vice City známý jako GASH) je módní značka a oděvní firma, vyskytující se v sériích Grand Theft Auto. Společnost je založena na skutečné americké oděvní společnosti [Gap].

ZIP Doherty.jpg

Rozestavěná budova Zipu ve čtvrti Doherty, San Fierro

ZIP, Downtown Los Santos.jpg

Prodejna Zipu v Downtownu v Los Santos

Obchody Zip se vyskytují v Liberty City v sérii Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: Liberty City Stories. V těchto dvou případech někteří chodci v oblasti Newport, Belleville Park a ostatních částech ostrova Staunton Island nosí nákupní tašky s logem Zipu.

V obchodním domě North Point Mall ve Vice City se veliká prodejna GASH. V druhém poschodí se nachází jednoduchý outfit, skládající se z hnědého trička, džínů a bílých bot, který si může obléct hráč Tommy Vercetti. Vzducholoď, vznášející se nad Downtownem ve Vice City nese také logo společnosti.

V Grand Theft Auto: San Andreas existuje Zip také. Obchody se nacházejí v Downtownu Los Santos, Downtownu San Fierro a na Emerald Isle. V Doherty v San Fierru se také staví nový velký obchod Zip s transparenty. Bohužel, ve hře nebude stavba nikdy dokončena. Obchody Zipu jsou otevřené po misi Are You Going to San Fierrp?.

Společnost prodává luxusní džíny a sportovní kalhoty. Všechny obchody sdílejí podobný interiér. Pokud se nosí šaty z tohoto obchodu, navyšuje se hráčova sexuální přitažlivost.

V síti Wikia

Náhodná Wiki